AgileWorksi tegevusi juhivad ning ettevõtet omavad sama valdkonna inimesed ehk arendajad, mistõttu huvi teenuse kvaliteedi ja kliendiprojektide õnnestumise vastu on seda suurem. Meil on selge arusaam sellest, mis rõõme ja raskusi võib ühe ettevõtte omamine, juhtimine, arendamine kaasa tuua, mida vältida ja mida teha, et asjad sujuksid edukalt.
Meie meeskond koosneb erineva tausta ja kogemusega tarkvaraarendajatest ning valdkonnaspetsialistidest, keda kõiki ühendab kirg oma töö vastu.
Meeskonnaliikmete erinev kogemus nii Eestis kui välismaal aitab tagada parima tulemuse igas arendusprojektis ning kindlustab projektide jätkusuutlikkuse.
Investeerime järelkasvu koolitamisse ning meil töötavad nooremarendajad õpivad parimaid praktikaid otse neid juhendatavatelt kogenud mentoritelt, olles samal ajal kaasatud kliendi projektidesse. Hindame kõrgelt enesearengut ja täiendame oma teadmisi erinevatel koolitustel-konverentsidel, samuti omavad paljud meie meeskonnaliikmed erialast kõrgharidust ja erinevaid sertifikaate.
Üks peamine erinevus agiilse ja traditsioonilise arenduse vahel on see, et agiilne arendus tervitab muudatusi ja pidevat arengut. Maailm muutub, ärieesmärgid muutuvad – sama moodi peab meie tarkvara olema valmis muutuma ja arenema igal ajal.
Miks eelistada agiilset arendust traditsioonilisele arendusele? Agiilse lähenemise aluseks on pidev ja kiire mõlemapoolne infovahetus ning tulemuste tarne. Klient saab iga lühikese perioodi tagant jupi arendatud tarkvarast kätte, et seda juba kasutama hakata, mis omakorda võimaldab tal anda arendusmeeskonnale tagasisidet muudatusvajaduste või järgmiste vajalike arenduste kohta õigeaegselt. Agiilse arenduse eelised on ka automaattestid ja test driven development e. testide kirjutamine juba enne arendama hakkamist. Kõik see kokku tagab, et tarkvara on loodud korrektselt, võimalikult kuluefektiivselt ning tulemus vastab kliendi reaalsetele ärivajadustele.
Agiilne arendus on efektiivne, kvaliteetne ja kiire. Kõige olulisem on kliendi rahulolu. See eeldab kliendi eesmärkidele vastava tarkvara tarnimist, tehes seda kvaliteetselt ja võimalikult sageli. Klient saab iga paari nädala tagant kätte osa kasutatavat tarkvara ilma, et peaks ära ootama kogu tarkvara valmimist.
Kliendi visioon vajalikust tarkvarast võib aja jooksul muutuda vastavalt äri edenemisele. Tervitame vajalikke muudatusi ka tarkvara arendamise faasis. Selleks, et saaksime olla paindlikud, eelistame me projekti algusfaasis kogu mahtu, tähtaega ja eelarvet mitte liiga rangelt ära fikseerida. Vajadusel saame need kokku leppida, kuid see võib takistada arenduse paindlikkust.
Kui asjaga on kiire, siis agiilne arendus sobib ideaalselt. Ideefaasist kuni esimese osa tarneni on võimalik jõuda vaid paari nädalaga. Iga tarnitud osa tarkvarast saab iseseisvalt kasutada ning panna juba tulu teenima. Keskmiselt tarnime tarkvara 30-40% kiiremini kui traditsiooniliste arendusmeetoditega arendavad ettevõtted.
Kui kohtumine ei ole võimalik, pole vahemaa takistuseks. Skype ja veebipõhine projektihalduskeskkond võimaldavad kliendil arendustsükleid planeerida, arendusel regulaarselt silma peal hoida, tulemusi testida ning tagasisidet anda.
Tarnime tarkvara sageli ehk lühikeste arendustsüklite kaupa, mis üldjuhul on paari nädala pikkused. Iga tarnega saab klient kasutatava osa tarkvarast. Tsüklite kaupa arendus annab kliendile ühtlasi suurepärase võimaluse teha uusi otsuseid selle kohta, mida järgmistes tsüklites muuta või lisada.
Meie edu peamiseks mõõdupuuks on kvaliteetne, turvariskideta ja töötav tarkvara. Kui koodi on piisavalt testitud ja kvaliteetselt arendatud, on see jätkusuutlik ning vajadusel edasiarendatav kasvõi teiste sama valdkonna arendajate poolt.
Hindame inimesi ja nendevahelist suhtlust rohkem kui protsesse ja arendusvahendeid
Hindame töötavat tarkvara rohkem kui kõikehõlmavat dokumentatsiooni
Hindame koostööd kliendiga rohkem kui läbirääkimisi lepingute üle
Hindame reageerimist muutunud oludele rohkem kui algse plaani järgimist
Telefon: +372 503 7594
Email: info@agileworks.eu
Erika 14, 10416 Tallinn, Arsenali Keskus II korrus
Tulge sissepääs nr 2 juurde, mis asub A-korpuse sildi juures (kõrval Kalamaja Pagar). Sisenemiseks kasutada fonolukku vajutades 204 ja *. Edasi tulge trepist üles ja üle katuse viitade järgi.